گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
شعبه یک
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
تگ لاین: شعبه یک
خدمات: ضعف در نوشتن، عکس برداری از حنجره، اختلالات حنجره و صدا، درمان دانش آموزان دچار اختلالات یادگیری، عکس از حنجره، تاخیر در شروع گفتار، ضعف در ریاضی، مشاوره و روانشناسی، مشاوره در استرس و اضطراب، مشکلات تلفظ، بازی درمانی، درمان کودکان بیش فعال و دچار نقص توجه، استروبوسکوپی حنجره، نوروفیدبک، مشاوره در مشکلات کودک، اختلالات گفتار مربوط به بزرگسالان، جلسات افزایش توجه و رفتار درمانی
مدیریت:دکتر ناصر زارعی شمس آبادی(آسیب شناس گفتار و زبان)
نشانی: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، قبل از زمزم، کوچه مسجدالرضا، (35)، ساختمان 99، طبقه B
شماره تلفن پذیرش: 03136633123
شماره تلفن پذیرش: 09130795736
شبکه‌های اجتماعی: وب‌گاه، اینستاگرام، تلگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت متخصص شعبه یک در شهر اصفهان است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
ساعت کاری گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
« هفته پیشین
هفته پسین »
درخواست نوبت دیدار
نوشتن تجربه شما
فرستادن کامنت
در این پیج، توانایی آشنایی با نوبت‌گیری اینترنتی، شماره تلفن مطب، رزومه و بیوگرافی پزشک، تلگرام، نشانی اینستاگرام، آدرس مطب، روزهای حضور دکتر و دیگر کانال‌های تماس با گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت را خواهید داشت.
پیش از دیدار با شماره تلفن گفته‌شده، تماس بگیرید.
به منظور اطلاع از رزومه، نوبت گرفتن از، هزینه ویزیت، ساعت کاری گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت با شماره‌های گفته‌شده، تماس بگیرید.
ناحیه‌ها
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت (چهارباغ بالا) گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت (دروازه شیراز) گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت (شیخ صدوق)
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در کال دکتر گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در کلیک دکتر گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در دکتر نزدیک
موتور جست‌وجوی خوب دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger