گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
شعبه یک
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
آشنایی: شعبه یک
زمینه‌های کاری: درمان دانش آموزان دچار اختلالات یادگیری، استروبوسکوپی حنجره، اختلالات گفتار مربوط به بزرگسالان، ضعف در خواندن، عکس برداری از حنجره، درمان کودکان بیش فعال و دچار نقص توجه، درمان لکنت، نوروفیدبک، مشاوره و روانشناسی، درمان اختلالات گفتار مربوط به کودکان، ضعف در نوشتن، مشکلات تلفظ، مشاوره در مشکلات کودک، ضعف در ریاضی، مشاوره در استرس و اضطراب، عکس از حنجره، تست هوش
مدیریت:دکتر ناصر زارعی شمس آبادی(آسیب شناس گفتار و زبان)
نشانی: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا، قبل از زمزم، کوچه مسجدالرضا، (35)، ساختمان 99، طبقه B
شماره تماس پذیرش: 03136633123
شماره تماس پذیرش: 09130795736
لینک‌ها: وب‌گاه، اینستاگرام، تلگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت متخصص شعبه یک در شهر اصفهان است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
ساعت کاری گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
« هفته گذشته
هفته آینده »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن نظر شما
ارسال کامنت
به منظور مطلع شدن از ساعت کاری، کارنامه، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
شما در این نمایه، دسترسی به نوبت دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی دکتر، روزهای کاری دکتر، پیج اینستاگرام، شماره مطب، آدرس مطب، تلگرام و دیگر راه‌های ارتباط با گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت را خواهید داشت.
خواهش می‌شود پیش از دیدار با شماره گفته‌شده، زنگ بزنید.
ناحیه‌ها
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت (چهارباغ بالا) گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت (دروازه شیراز) گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت (شیخ صدوق)
دامنه‌های دیگر گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت
گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در دکترفارسی گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در کلیک پزشک گفتاردرمانی و مرکز تصویر برداری حنجره پایتخت در کلیک درمان
موتور جست‌وجوی خوب دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger