گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
آشنایی:
خدمات: سندرم داون، مشکلات توجه و تمرکز، کاردرمانی ذهنی، مشکلات حرکتی، ام اس، بیماری های اسکلتی و عضلانی، تومور و ضربه مغری، پارکینسون، اختلالات صوت، اتیسم، بیش فعالی، توانبخشی دست، کاردرمانی جسمی، اختلالات یادگیری، درمان لکنت
⚫️ کلینیک توانبخشی آیتن در بخش های مجزا ؛ سایت کاردرمانی جسمی – کاردرمانی ذهنی – آموزشی ، سایت گفتاردرمانی ، بازی درمانی، گروه درمانی، اتاق تاریک و نوروفیدبک خدمات خود را ارائه میدهد. ⚫️ کلینیک توابخشی آیتن با هدف بهبود عملکرد و توانمندسازی افراد و با بهره گیری از جدیدترین شیوه های علمی وتکنیک های نوین و با همکاری متخصصین و درمانگران مجرب به ارائه خدمات توانبخشی در اسلامشهر و حومه می پردازد.
نشانی: تهران، اسلامشهر، خیابان باغ فیض، کوچه اول، پلاک 55، طبقه 2، واحد 4
شماره تماس پذیرش: 09013243301
شماره تلفن پذیرش: 02156370748
پیوندها: وب‌گاه، تلگرام، اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر متخصص  در شهر اسلامشهر است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
آدرس گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر
« هفته پیشین
هفته پسین »
گرفتن نوبت دیدار
نوشتن نگاه شما
فرستادن پیام
خواهش می‌شود پیش از مراجعه حضوری با تلفن گفته‌شده، هماهنگی کنید.
شما در این پروفایل، توانایی دیدن اینستاگرام، نوبت‌دهی اینترنتی، آدرس مطب، شماره مطب، آدرس کانال تلگرام، رزومه و بیوگرافی پزشک، روزهای کاری دکتر و دیگر راه‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر را خواهید داشت.
در راستای آگاهی از بیوگرافی، ساعت کاری، هزینه ویزیت، نوبت گرفتن از گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر با شماره‌های نوشته‌شده، تماس بگیرید.
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در پجشگی گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در سرچ دکتر گفتاردرمانی و کاردرمانی آیتن اسلامشهر در کلیک درمان
موتور جست‌وجوی خوب دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger