گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
تگ لاین:
زمینه‌های کاری: مشکلات یکپارچگی حسی، سندرم دوان، اختلالات متابولیکی به روش بازی درمانی، خدمات کاردرمانی شامل: کاردرمانی ذهنی کودکان در عقب ماندگی ذهنی، اتیسم، مشکلات نوشتاری ودستخط کودکان و درک ریاضی، اختلال بلع، سکته ی مغزی(آفازی)، اتاق تاریک وSI، لکنت، کم توان ذهنی، خدمات روانشناسی، اختلالات یادگیری، بیش فعالی، دیزآرتری، اتیسم، نوشتن)، اختلالات تلفظ، *****، خدمات گفتاردرمانی: گفتاردرمانی در منزل
⚫️ گفتاردرمانی صدای امید واقع در نادری با کادری مجرب و دلسوز با بهترین امکانات(شامل اتاق مخصوص بازی درمانی،اتاق درمان بزرگسال، اتاق تاریک، اتاق شن و آب و بهترین وسایل مخصوص گفتاردرمانی و کاردرمانی)آماده ی ارائه ی کلیه ی خدمات گفتاردرمانی و کاردرمانی میباشد. ⚫️ خدمات روانشناسی نیز توسط روانشناسان موفق و دوره دیده در این مرکز ارائه میشود ⚫️ این مرکز با کنار هم قرار دادن خدمات توانبخشی و روانشناسی، هزینه های درمان کودکانی که نیاز به دریافت چند درمان در کنار هم دارند را بسیار کاهش داده است.
آدرس: خوزستان، اهواز، نادری، خیابان موسوی، بالاتر از پارکینگ کارون نبش کافی، روبروی مهدیه آیت الله لنکرانی
شماره تلفن مشاوره و پذیرش: 09167271774
شبکه‌های اجتماعی: اینستاگرام،
فرستادن به دوستان
این نقشه، نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید متخصص  در شهر اهواز است. در اینجا آماده پذیرایی، ویزیت، معاینه و ارایه خدمات به شما بیماران گرامی هستند.
نشانی گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید
« هفته پیش
هفته پس »
دریافت نوبت دیدار
نوشتن تجربه شما
فرستادن کامنت
قبل از دیدار با شماره نوشته‌شده، زنگ بزنید.
در این جا، توانایی آشنایی با شماره مطب، پیج اینستاگرام، تلگرام، آدرس مطب، نوبت‌دهی اینترنتی، رزومه و بیوگرافی پزشک، برنامه حضور پزشک و دیگر راه‌های ارتباط با گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید را دارید.
برای با خبر شدن از نوبت گرفتن از، رزومه، هزینه ویزیت، ساعت کاری گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید با شماره‌های نوشته‌شده، زنگ بزنید.
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در دیگر وب‌سایت‌ها
گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در دیجی درمان گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در کلیک درمان گفتاردرمانی و کاردرمانی صدای امید در آنلاین دکتر
موتور جست‌وجوی خوب دکتر همه‌ی بهره‌های این سامانه را دارد.
Telegram Messenger